FAQ
W naszym serwisie telefonów możecie Państwo za usługi zapłacić na kilka sposobów: gotówka, karta, BLIK, przelew.
Większość prostych naprawach wykonujemy w ciągu 1 dnia roboczego (+czas potrzebny na przesyłkę zamówionych części). Bardziej skomplikowane naprawy to 1-3 dni robocze. Czas oczekiwania może wydłużyć się ze względu na oczekiwanie na części (zwłaszcza oryginalne). Przy przyjęciu telefonu do serwisu zawsze podajemy czas realizacji zlecenia, a w przypadku jeśli się wydłuża - Klient jest na bieżąco informowany o statusie.
Decyzje co do wyboru części zawsze podejmuje Klient. Możemy użyć części oryginalnych, ale są one zdecydowanie droższe od zamienników i często trzeba dłużej czekać na ich dostawę. Sprzęt może też zostać naprawiony na tańszych zamiennikach dobrej jakości. Zawsze udzielamy fachowego doradztwa naszym Klientom i jeśli naprawa jest nieopłacalna - mówimy o tym.
Tak, udzielamy 30 dniowej gwarancji na nasze usługi.
W przypadku napraw trwających dłużej niż 5 dni roboczych za dodatkową opłatą możemy wypożyczyć telefon zastępczy.
WP Mobile oferuje szeroki zakres napraw telefonów w Krakowie, w tym wymianę ekranów, baterii, naprawy portów ładowania, oraz diagnostykę i naprawę problemów z oprogramowaniem.
Tak, każda naprawa telefonów wykonana przez WP Mobile w Krakowie objęta jest gwarancją, co daje naszym klientom pewność wysokiej jakości usług.
Tak, w naszym serwisie skupujemy zarówno komputery sprawne, jak i uszkodzone, niekompletne. Wyceny dostarczonych modeli komputerów dokonujemy indywidualnie.
Nasza oferta w tym zakresie jest szeroka i obejmuje swoim zakresem takie usługi jak: podstawowa instalacja systemu operacyjnego Windows 10/11; resetowanie hasła w systemach Windows; konfiguracja oraz aktualizacja BIOS-u; aktualizacja oprogramowania lub systemu operacyjnego, a ponadto instalacja aplikacji, oprogramowania i sterowników.
Lista elementów, które wymieniamy w serwisie WP Mobile, jest długa, a znajdują się na niej: płyta główna, dysk twardy/SSD/NVME, pamięć RAM, procesor, matryca oraz taśma matrycy, karta WiFi, cały układ chłodzenia, napęd optyczny, bateria dla układu CMOS (BIOS) oraz wiele innych podzespołów.
Jednoznaczna odpowiedź na to pytanie nie jest możliwa, ponieważ każda naprawa jest inna. Każdemu Klientowi czas naprawy oraz wycenę przekazujemy po zapoznaniu się z charakterem usterki.